Fråga + Svar

hej gumman , du behöver inte publicera ut frågan och ifall du vill kan du skicka svaret till min hotmail. Ditt val!

Men jag tänkte fråga angående sexet nu efter att du fött barn.
Hade ni mer eller mindre sex före du fick seth? har tänkt på det ett tag då jag undrar hur det är efter man fött barn, blir det mer eller mindre sex efter man har en unge? jag kan tänka mig att när seth blir lite äldre kan sexet minska lite. Nej, jag vet faktist inte , men hur är det? hoppas jag inte kom in lite för personligt. Puss på dig gumman och är glad över att din pappa kom ut ur sjukhuset.
Jasmin


minskat har det gjort nu efter att Seth föddes, man är helt slut på kvällarna, sonny går i skolan till ganska sent och jag är hemma och ska ge seth uppmärksamhet hela dagarna och det tar en del på krafterna. dagens höjdpunkt är när man får gå och sova en liten stund typ. visst önskade jag att vi kunde ha sex oftare men det är inte alltid Seth vill somna i tid. och så är det nog för dom flesta föräldrarna. lättare skulle det ju bli senare när vi bor i eget och seth är äldre med ett eget rum. men när vi väl får eget har jag planerat ett barn till mohaha (a)
Hoppas du fick svar på det du ville !


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jodå jag fick det svar jag ville , tack <3

2010-10-16 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0