Fråga + Svar

Men varför ska du arbeta, är du inte mammaledig? Vem ska ta hand om Seth?

Eftersom pappa råkade ut för sin olycka och fick en hjärnblödning så får han ju självklart inte jobba. Min mamma har ingen utbildning så hon får inte heller något jobb hur lätt som helst. och eftersom jag har Seth så behöver jag få mer pengar så jag kan ta hand om honom. Sen vill jag kunna hjälpa min familj nu när dom har det jobbigt, precis som dom hjälpt mig.

Jag har faktiskt inte kollat vart Seth ska vara då.. utan jag hade tänkt fråga min underbara moster Petra & Micke om dom kanske hade lust att ha honom ibland iallafall och få någonting som tack för att dom gör det. Om dom kan, hon läser ju min blogg så hon kommer se det här inlägget och säkert svara på det också. ;)
Sen har jag sökt jobb på 20 olika ställen nu men ingen tar emot en 16åring utan utbildning. Det finns ett ställe som gör det och det är Subway inne i stan. Så jag har skrivit ett personligt brev om hur min situation ser ut just nu. Och jag hoppas verkligen att dom tar emot mig. :)

Kommentarer
Postat av: moster

Lycka till då :) Och det är klart att man kan se hur saker går att lösa, vi löser nog det där ska du se :) puss puss

2010-11-26 @ 18:45:42
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Mamma till Valentino. <3

Hoppas du får jobbet då,håller tummarna.

Kan inte du lägga upp bild på dian dreads fram ifrån? :)

2010-11-26 @ 23:34:03
URL: http://mammsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0