Börja gymma igen kanske ?

Eller vad tycker ni ?   det kan vara så jäkla värt det.

Mitt självförtroende är inte det bästa.. 


Jag i den blå klänningen nu. bilden bredvid är också jag. men för sådär ett - 1&½ år sedan..
Förstår inte hur jag kunde låta det bli såhär...
 
Nu väger jag 70kg, inte okej för mig.. som tidigare vägt 55-57kg..

Hjälp mig mina käraste bloggläsare. Jag har börjat spela ishockey igen, men jag vill även gymma. hjälp mig någon med vad jag ska göra !?

Moster vet ju att du läser min blogg, om jag börjar gymma i ekeby igen som innan.. har du lust att ha min underbara lilla glada snutteplutt sådär en - två & ½ timmar då under tiden ? Puss


Kommentarer
Postat av: Petra

jamen det vet du ju att jag vill :) puss

2010-11-07 @ 23:07:28
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Allt handlar om att träna regelbundet och äta regelbundet och äta bra kost. Och att trappa upp träningsnivån hela tiden så du förbättras och inte stannar på samma nivå! Om du börjat med hockeyn igen tror jag inte att de är så farligt, låt de ta sin tid! Asso om du en gång haft bra kondition så kan du lättare jobba upp den igen än vad ngn som inte har haft bra kondition! Viktigt med mål, då kommer du någonstans ! :)

2010-11-12 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0