uppäten av myggor och mobillös till imorgon bitti ;)

Tjatja,

har kommit hem från Sonnys träning och blivit uppäten av myggor haha !  snart ska vi krypa ner i sängen och kolla på film, tror den hette " The Human Centipede " eller nåt sånt som folk i USA hade spytt för och åkt till sjukhus och sånna saker efter dom sett den men det kommer inte jag göra, vem vet.. Kanske blir så rädd så vattnet går haha ? ;)

Jag glömde ju min mobil i Sonnys bröders bil, skit också. Men ska få den imorgon bitti halv 8 x)  jag klarar mig inte utan mobil punkt slut. sen så drar jag till skolan en stund och ser hur länge jag orkar stanna. har bara tre lektioner imorgon och dom borde jag ju klara av eller hur ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0