snart är det bara en vecka kvar.. wow !

Jag är ju sjuk så är hemma idag, kan ni tänka er att på måndag så är det bara en vecka kvar till våran sons födsel ?  tiden går ju så otroligt fort eller vad säger ni ?  jag tycker det känns som om vi precis fick reda på att vi skulle ha barn. och snart är han här på riktigt !



Man längtar som f*n på att han bara ska komma nu, han är redan älskad och förstå hur bortskämd han kommer bli. men det gör ingenting för mig, han ska känna att han är älskad !


Kommentarer
Postat av: Néa

Åhh, nu blir till och med jag spänd.:)

2010-05-28 @ 09:01:59
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du inte rädd att det ska göra ont? :o Jag tänkte om du spricker eller nåt?

2010-05-28 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0