Pysslat & gör allt fel ? :S

Jag är 100% säker på att det är en liten pojke det har tre olika barnmorskor sagt och vi var på 4D ultraljud i stockholm och då såg man klart att det var en pojke haha !


Här har jag pysslat lite tills senare, tre ramar i blått som sitter ihop och en stor spegel. Tänkte hänga upp dom bredvid varandra vid bebissängen eventuellt :)


Här gjorde jag två små askar, en rosa till mig själv såklart haha, och en liten blå som jag tänkte Sonny kunde få ha om han nu ville !

______________________________________


Nu tänkte jag gå och lägga mig för just nu känns det som om allt jag gör bara blir fel och istället för att bli förbannad så går jag bara undan. Man bryr sig utav en anledning men det verkar vissa inte förstå. Trodde man lärde sig av sina misstag, det gör iallafall jag. menmen, jag ska varken lägga mig i eller bry mig mer. Fine,


Godnatt så ses vi imorgon, dröm sött !


Kommentarer
Postat av: Néa

Värkar som om du kommer vara en sån som bara ger din son "pojksaker" och med det menar jag, att allt ska vara blått eller killfärger. :p Puss

2010-05-26 @ 06:34:58
URL: http://lenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0