ohh, ont.


Halloj allihopa, gissa om jag är trött på det här just nu.. Har haft ont nästan hela dagen, kallsvettas, har en obehaglig känsla i kroppen och aa.. ingenting är som det brukar. Mamma vill åka in till förlossningen med mig för en koll men för mig känns det meningslöst för dom skickar bara hem mig igen -.-'. Visst det är super mysigt att vara gravid, men det finns ju lite jobbiga saker i det hela  ..

älskling har precis åkt iväg för att träna, skulle det hända något så skulle jag bara höra av till honom så han vet vad som händer han också !  Han drog iväg med Oskar för en stund sen på moppen.

Har dessutom sovit från halv fyra till sex vilket var riktigt skönt, men såfort man vaknar börjar smärtorna igen..

Hur tycker ni jag ska göra ?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Förstår om det känns meningslöst att åka in för en koll om de bara skickar hem dig,men jag vet av erfarenhet att barn(speciellt det första) kan komma väldigt snabbt.För säkerhetens skull bara...



Hoppas allt går bra och lycka till!

2010-05-10 @ 20:51:44
Postat av: Jasmin

Jag har också en väldigt väldigt stor erfarenhet om barn , och man brukar säga att första kan komma segt , men det är inte alltid , men jag tycker du ska dra in till förlossningen och kolla att allt är okej med lillpojken!

2010-05-10 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0