Min älskade lillasyster !

Jag var ju bara tvungen att lägga ut en bild på den här lilla guldklimpen (a)



idag har den här lilla trollungen växt upp och blivit 13år. här var hon kanske sex år.



Nu ser den lilla trollungen ut såhär, det händer mycket på sju år kan man säga.

Snart när som helst så är den här lilla "snorvalpen" moster, och det tror jag att hon ser fram emot även fast hon gnäller om att "buhuhu den kommer hålla mig vaken om nätterna". vet du vad jag säger ?  "Haha jajamen :) ".

Men det bästa är att hon är precis lika älskad nu som för 7år sedan !

Jag älskar dig syster !


Kommentarer
Postat av: erica junhager

haha snygg bild på mig ;D jag ser så glad ut ^^

jag ser fram emot att bli moster, de gör jag, är lite nervös bara, man vill jue bli världens bästa moster såklart! men när jag ser de lilla knytet så tror jag att nervositeten försvinner :)

jag älskar dig syster min<3

2010-05-11 @ 22:33:24
URL: http://minijjjunhagerr.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag kommer ihåg det där och Erica har just fyllt 6 på den där bilden :)

2010-05-12 @ 11:42:09
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0