Lite mera bebiskläder !

Jag har fått lite mer bebiskläder utav mamma !

 

 

 





det är ju så fruktansvört söta kläder !  det är svårt att förstå att man själv faktiskt har vart såhär liten och nu ska man ha en egen söt liten knodd springandes runt fötterna. Man blir tokig så sött det är !

vi måste dessutom försöka få hem garderoben så vi får plats med alla kläder också eftersom både min och sonnys garderob är proppfulla med kläder, just nu ligger bebiskläderna i min garderob och jag har fått slängt ut mina egna kläder. men när jag flyttat över bebiskläderna till den nya garderoben så ska det in med nya fräscha kläder i min garderob !:)

Tack mamma !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh naww, gud vad söta kläder han kommer att få, ur gulliga!

du måste ta många kort på Seth när han kommer kommer verkligen att bli spännande att få se hur han ser ut igentligen..

2010-05-27 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0