konstigt.

idag följde älskling inte med till barnmorskan för han skulle träna sa han, sen sa han att han var för trött för att träna så han skulle sova, sen så la han sig och kolla på en serie istället för att sova, sen skulle han åka iväg på träning med sin polare, smsar och jag ser det 40min senare " Ring mig ". Jag ringde upp för han hade skrivit det när träningen redan hade börjat så jag började fundera på ifall det hänt något.
Då hade hans polare glömt shorts så dom åkte hem till honom istället för att träna. han bor 2min ifrån mig. och varför inte ringa mig ?  hans polare har åtminstone mitt hem nummer eftersom han brukar ringa hit.

jag tyckte det var & lät lite konstigt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj gud stackars dig förstår om du blir orolig. Men när sonny kommer hem så får du ta och prata md honom, för han kunde ändå följt med för att missa träningen, för hans sons och din skull såklart<3 hans son är väll viktigare, en fotbollen? (L)

hoppas allt ordnar sig då, skriv på bloggen om sonny kommit hem/svarat<3

Lycka till du & sonny md eran son Seth:)

2010-05-24 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0