Kissie, otroligt osäker på sig själv.

Kissie har lagt in ett inlägg på sin blogg

"Dom fick som dom teg"



Jag tyckte mer att det var hon som fick så hon teg eller vad säger ni ?

man märkte hur osäker hon var på sig själv, hon satt inte still, hon satt och kollade runt hela tiden och svarade inte på alla frågor. Jag tycker hon var minst sagt riktigt patetisk och säger sedan att hon knäckte dom ? 
jag tror inte riktigt det bruden.  dom ställde frågor och hånade lilla Pissie så det skrek om det!
Pissie är nog en av dom falskaste tjejer jag vet, för hon tror hon är något som hon verkligen inte är. Hon beter sig som om alla älskar henne och hon vore prinsessa, men det är mer folk som hatar henne än gillar henne.

Vad är eran åsikt om det här ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0