Känslig eller är något fel ?..

Jag vet inte varför, men jag satt och lyssnade på en låt på min systers blogg Martina Mcbride – Concrete Angel..  och började plötsligt gråta.. varför vet jag inte egentligen inte, är det för att jag är extra känslig kanske eller är det något annat ?.. Jag sitter gråter och sjunger samtidigt, är det normalt ?  Saknar jag något ?.. Jag vet ärligt talat inte vad som är fel, är jag trött på något eller är det något jag vill ha.

Jag vart bara otroligt deprimerad och nere från ingenstans. Jag var ju så glad nyss.. eller var jag verkligen det ?  det är något i mitt liv som fattas men jag vet inte vad det är.. det är jobbigt när det blir såhär för man kan inte göra någonting åt det. Jag önska jag kunde säga vad det var som var fel. Men det går inte..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin låt :)

2010-05-28 @ 23:09:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0