Jävulsk natt !

Godmorgon sunshine !

har ni sovit gott ?  själv har jag sovit super dåligt, kl två inatt kom Oskar som är älsklings kompis med en Nathalie och dom stod utanför mitt fönster. Vem väcker en kl två på natten ? Jag vart iallafall galen för jag sover så illa pga mina värkar men vem bryr sig ?

Senast jag kollade på klockan var den 04:52 och då somnade jag förmodligen efter det, så jag har precis vaknat och klivit upp medans mina föräldrar och syster är påväg till ishallen för lite Ishockey.

Sen lös solen rakt in i mitt rum och mot min säng så det var bastu och alldeles för ljust, eftersom killen som putsar fönster hade sönder mina "drapperier" så kunde dom inte skydda mig heller !  Jag blir galen !





Kan ni inte dela med er om vad ni ska hitta på idag
?

själv vet jag inte än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0