Hundvakt & dagens planer.


Godmorgon bitches !!

Vad ska ni göra idag ?  Jag funderar nog på att åka och fiska, det är så härligt ! :)
Försöka få med Minna & Walle också, eftesom älskling och jag har jäkligt kul med dom !

Igår var jag hundvakt tillsammans med älskling åt två stooora hundar, Ella & Tiger.



Tiger är älsklings hund, Ella är älsklings mammas kompis hund :)



Ella, och Tiger i bakgrunden.



Här är våran egen tuffing Tiger.. som dessutom ör riktigt stor.. :)



Japp, vad var det jag sa ? :)
älskling är någonting mellan 1.80-1.90 kommer inte ihåg exakt. Tiger är ungefär lika lång :)

Pussar !


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

ha en bra dag :)♥

2010-05-02 @ 11:56:14
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0