Haha, Bella & Tyra Show med Kissie..

Hello bitches !

Har ni gjort något kul idag ?   jag har vart på "upptäcksfärd" och shoppat lite bebiskläder.
4papperskassar och 2plastkassar vart det (a).. 

Sen satt jag och asgarva över Bella & Tyra Show med Kissie som gäst igår, så osäker hon är på sig själv alltså !
Sitter med armen för magen, vrider och snurrar på stolen hela tiden och är stirrig med blicken. Hon är dessutom väldigt falsk och bortskämd, förstår inte varför folk tycker om henne egentligen eftersom hon bara spelar ut er och ljuger hela tiden. Hon säger att Kissie är en roll, och att hon inte alls är samma person i verkligheten.. jag tyckte hon verkade riktigt bitchig och omogen i verkligheten också eller vad säger ni ?  sjuk brud !

Skriv nå skoj, har rätt tråkigt :)


Kommentarer
Postat av: linn

Du har verkligen rätt!

alla tar henne som en förebild, och tycker hon är helt Underbar och skit, men jag tycker hon är en äkta bitch. och inget att se upp till.

2010-05-14 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0