Godmorgon, visst är jag knäpp ?

Godmorgon alla läsare, som ni ser är jag uppe tidigt precis som jag sa.. knäpp som jag är eftersom jag somnade vid ett inatt. Fruktansvärt ont i magen så kunde inte sova "/ ..
Jag har redan ätit frukost, fixat håret, sminkat mig och så.

Jag har lite frågor till er som ni kanske vill svara på bara för skojs skull ? :)

1. Är du tjej eller kille ?
2. Hur gammal är du ?
3. Vart bor du ?
4. Vad tycker du om min blogg ?
5. Hur ofta läser du min blogg ?
6. Hur hittade du min blogg ?
7. Känner du mig ?
8. Om ja, hur länge har vi varit vänner ?


det där var mest lite för min egen skull för att se vem eller vilka som läser min blogg. ni kanske får en bild sen om jag hinner, måste packa och väcka älskling nu ;)


Kommentarer
Postat av: Charlene

Tjej, 25, Malmö, väldigt fin design men har inte fått en större uppfattning eftersom jag precis börjat läsa den, jag har följt den i två dagar, kommer inte riktigt ihåg men tror att det var genom bloggportalen, nej =)

2010-05-23 @ 09:41:36
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Lina

1. Tjej

2. 22

3. Uppsala

4. Tycker det är spännande med unga mammors bloggar, vet inte riktigt varför =)

5. Minst en gång om dagen sedan jag hittade den

6. Tror det var genom en kommentar på Kissies blogg?

7. Nej

8. -

2010-05-23 @ 11:13:22
Postat av: Enander

Tjej

20 år

Borås

gillar "Mammabloggar" :)

Eh vet inte, har kikat in några gånger

genom en annan mammablogg tror jag, kommer inte ihåg

Nej



:)

2010-05-23 @ 16:00:31
URL: http://enaander.bloggplatsen.se
Postat av: michelle

1. Tjej :)

2. 94:a

3. Årsta/salabacke

4. Jag tycker din blogg är bra, och det är kul att läsa :)

5. Typ varje dag, när jag hinner :P

6. Det stog en länk på din msn

7. Jag tror vi gick på samma dagis x)

8. Vi känner inte varann nu, men vi gjorde säkert på dagis isåfall haha

2010-05-23 @ 16:56:44
URL: http://michellegrundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Är du tjej eller kille ? tjej

2. Hur gammal är du ? 15

3. Vart bor du ? uppsala

4. Vad tycker du om min blogg ? bra, annorlunda

5. Hur ofta läser du min blogg ? varje dag

6. Hur hittade du min blogg ? kompis tipsade

7. Känner du mig ? nej men sonny

8. Om ja, hur länge har vi varit vänner ?

2010-05-23 @ 21:48:25
Postat av: Mirjam

1. Är du tjej eller kille ? KVINNA !

2. Hur gammal är du ? 16

3. Vart bor du ? Du vet :)

4. Vad tycker du om min blogg ? mysmys

5. Hur ofta läser du min blogg ? när jag har min bloggrunda!

6. Hur hittade du min blogg ? du gav den till mig :)

7. Känner du mig ? Ja, vi växte upp i malma backe tsm sen på senare dag har vi gått olika vägar.

8. Om ja, hur länge har vi varit vänner ? sen småbarnsben!

2010-05-23 @ 22:06:36
URL: http://www.mirjamgoedkoop.blogspot.com
Postat av: Petra

hehe...



1. Är du tjej eller kille? Jag är tjej.

2. Hur gammal är du? -25

3. Vart bor du? -(m)uppsala

4. Vad tycker du om min blogg? -Mysig

5. Hur ofta läser du min blogg? -ca 3-4ggr/dag

6. Hur hittade du min blogg? -Genom din mor.

7. Känner du mig? -Ja, lite då ;)

8. Om ja, hur länge har vi varit vänner? -Sen den dag du föddes, så snart 16 år dårå :P

2010-05-23 @ 22:30:31
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: jennifer

1. Är du tjej eller kille ? tjej

2. Hur gammal är du ? 116 idag!

3. Vart bor du ? uppsala

4. Vad tycker du om min blogg ? bra

5. Hur ofta läser du min blogg ? varje dag

6. Hur hittade du min blogg ? såg det på din msn:)

7. Känner du mig ? ja eller gjorde för något år sen

8. Om ja, hur länge har vi varit vänner ? kanske 3år:O har ingen aning

2010-05-24 @ 11:27:04
Postat av: elin

1. jag är tjej.

2. jag är 13 år.

3. jag bor i gävle.

4. helt klart bäst!

5. varje dag 2 gånger kanske.

6. du hade komenterat hos kissie.

7. nej men ja skulle vilja göra.

:)

2010-05-24 @ 12:03:48
URL: http://eelinhellman.blogg.se/
Postat av: havimäki

1. Är du tjej eller kille? Jag är tjej.

2. Hur gammal är du? 15

3. Vart bor du? Nynäs

4. Vad tycker du om min blogg? Att den är bra!

5. Hur ofta läser du min blogg? Varje dag :)

6. Hur hittade du min blogg? Vill jag ej ta up..

7. Känner du mig? Nej, men du smsa mig förut, när jag behövde hjälp.

8. Om ja, hur länge har vi varit vänner?

2010-05-24 @ 12:20:02
URL: http://lalocita.devote.se
Postat av: Anonym

1. Tjej.

2. Snart 16.

3. Stockholm.

4. Lite tråkig, du lägger inte upp så mycket mag bilder m.m. och man får inget riktigt grepp om vem DU är..

5. 3-4ggr / dag

6. Mamamarlie93

7. Nej! Tyvärr inte!

2010-05-24 @ 16:35:26
Postat av: VAPENFEST. /elin

1. Är du tjej eller kille? tjej

2. Hur gammal är du? Fjorton

3. Vart bor du? Södermanland

4. Vad tycker du om min blogg? tycker bloggen borde bli mer personlig liksom.

5. Hur ofta läser du min blogg? varje dag på kvällen.

6. Hur hittade du min blogg? Blogloving tror jag

7. Känner du mig ? nej,

2010-05-24 @ 20:34:44
URL: http://vapenfest.blogg.se/
Postat av: Anonym



1. Är du tjej eller kille ?tjej

2. Hur gammal är du ? 14

3. Vart bor du ? Dalarna

4. Vad tycker du om min blogg ? en av dom bästa som finns, bra blogg aa allt är bra.

5. Hur ofta läser du min blogg ?Varje gång jag är inne på datorn, så längtar jag efter att du skrivit.

6. Hur hittade du min blogg ? vid en ung mammas sida

7. Känner du mig ?nej

8. Om ja, hur länge har vi varit vänner ?

2010-05-24 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0