Godmorgon, underbart väder !

Godmorgon !

Jag sov inte så bra inatt.. Kan bero på två saker. Eller jag vet att det beror på två saker, mina hemska värkar och att jag är sjuk. -.-'  .. menmen, vad kan man göra mer än att vänta på att det ska vara över ?  Snart är man mamma, och förhoppningsvis frisk också. Klev upp kvart över fem imorse, då vaknade jag av en värk "/.

  


Väckte älskling för att förhöra honom i engelska en gång till och han satte alla hundratjugo glosor, vi räkna dom ! sen gick jag ut med mamma & hundarna, eller jag och mamma gick ut med hundarna kanske det heter haha !. Sen så åkte mamma och pappa iväg ett tag så nu sitter jag själv i vår lägenhet och har precis duschat & solat. såå mysigt !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0