Godmorgon, nu är den god..

Jaa nu kan jag säga godmorgon för nu har jag sovit och precis klivit upp kan man säga.

igår var ju jag hos min farbror och hans fru Marie och träffade deras lilla son "lillzlatan". Min kusin däremot som är 98a tror jag, gick och bar honom hela tiden, hon vägrade verkligen släppa honom vilket jag tyckte var rätt gulligt och fundera på att sätta henne som barnvakt så kan man ju få sova och lite annat sen. nejdå haha,
jag ska ha min lilla son hos mig sen !  :)



Mamma & Lillzlatan, han ska inte heta så men det är som ett litet smeknamn än så länge.
han sov och var så lugn.



Kolla på honom så liten han är, här är båda mina kusiner.

Nu längtar man ju ännu mer efter sin egna lilla son som snart är här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0