Godmorgon, jag är knäpp :)

Godmorgon, klev upp halv sex idag !
Visst är man en aning knäpp ?

Men jag glömde ju min mobil i Sonnys bröders bil igår så nu har vi klivit upp båda två för att göra oss klara för att åka ner på stan till halv åtta och hämta den igen (a)

vet ni vad jag mer gjorde igår ?  man börjar ju bli cenil eller något.. jag åt min Risifrutti och när jag väl var klar skulle jag gå för att slänga den i köket så jag gjorde det. efter en liten stund kom älskling efter mig:
" du kan ju inte slänga skeden också, börjar du bli cenil ? " ;)  haha det var ju pinsamt, att man lyckas ?

Jaja, nu ska jag göra mig klar, ikväll ska vi äta Tacos och  sen kanske åka till Minna för att grilla med alla kompisar, Minna walle Olivia Felicia Jenny Tim Niclas & Jocke, jag tror även att linda skulle med :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0