Godmorgon gullungar !

Godmorgon mina gullungar !

Mamma kom in och väckte oss idag, vi har ju ledigt nu i 4dagar och då vart hon rastlös så hon har bestämt sig för att alla vi ska till Subway för att käka och sen ska vi till Östhammar och hälsa på min farmor och farfar på campingen där.

Vi var på förlossningen igår och kollade mitt ben och dom tyckte inte dom såg något men skulle det bli värre idag så skulle vi åka in igen och kolla för att det kan vara att jag har ont av två olika anledningar så vi får väl se.




Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg så jävla mkt ska du veta, och när du inte har skrivit blir jag bara vafan hon måste skriva hahha du skriver så bra. Kollar alltid din blogg och letar efter inlägg. En av dom bästa bloggarna om jag nu ska vara ärlig

2010-05-13 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0