Godmorgon bitches !

Nu har man sovit sin skönhets sömn.. Dock var min dröm inte lika trevlig men den orkar jag inte ta upp.

När man vaknar så ser man ut som ett riktigt troll, håret åt alla holl, man kisar och kan inte öppna ögonen helt. Sminket utkletat i hela ansiktet. Woho inte nu igen tänker man.. idag vaknade jag 10:04 exakt. Gick upp och tog mina astma mediciner så man mår hyfsat bra idag, magen däremot har hållt mig vaken ungefär halva natten. IGEN .

jag har dessutom legat och funderat lite på om jag inte ska göra en SprayTan nästa vecka eller veckan efter det så man är lite brunare eftersom jag inte får sola solarium. och sen låg jag tänkte på hur mycket jag längtar efter mitt hår och att det kommer gå fort och är säkert snart hör igen. saknar att kunna ha toffs och sånt. aja.

Nu sitter jag och äter frukost och tänker fortsätta med det ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0