Godmorgon, !

Godmorgon,

Jag orkade inte blogga igår för jag hade grymt starka sammandragningar + värkar. hade det imorse också plus att jag blivit jätte förkyld, taskigt läge eller vad ?

Jag längtar efter att lilla seth är här så man kan lägga ut en massa bilder på den lilla busen, det är det enda som saknas i min blogg nu. bilder på min och sonnys son. jag är nog fan den lyckligaste människan på jorden, som ska ha barn tillsammans med den jag verkligen älskar !

Sen fick jag en kommentar av någon, att kaffe är beroendeframkallande och skadligt för vår son. Jag kan säga att jag dricker kanske kaffe en gång på tre månader. alltså närstan aldrig, jag drack kaffe för att orka plugga bara, det är allt.

Jag vet ännu inte om det var något tokigt med min lilla vovve, tror vi skulle få svar på det nästa vecka !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0