Fråga + svar såklart :)

Fick en fråga som var;
Är du inte rädd att det ska göra ont? :o Jag tänkte om du spricker eller nåt?


Jag är inte speciellt rädd för själva smärtan, fastän jag vet att det kommer vara en smärta som ingenting i hela världen kan slå.. men jag är mer rädd ifall det skulle gå snett under förlossningen. Hur det går med mig skiter jag igentligen i om man får säga så (a)..  spricker jag så syr dom ju ändå ihop mig så det är inga problem men ont, ja det kommer det att göra !

Själva förlossningen skrämmer mig inte, jag är mer orolig över vad som kan hända våran son. Men jag tror att allt kommer gå bra, och jag längtar efter att få ha mamma rollen. För våran son, det kommer vara vårt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0