Fråga & svar.

Kommentar:

oh, gud så fint hår spara till det igen. Men hur förstörde du ditt fina hår? , kan du inte skriva vad du gjorde med det. Om du vill såklart? Men tror det skulle vara bra och veta hur man ska behandla sitt hår, så man inte gör misstag:)




Svar:

Jag hade långt fint blont hår, naturlig längd och inga förlängningar över huvudtaget.. men senare så köpte jag en förlängning för att fylla håret och få lite mer längd än vad jag hade och då använde jag clips som dom rekommenderar är bäst för håret av alla förlängningstyper. Men jag började använda det och tyckte det var jätte bra för det slet ingenting alls i början, till slut vart jag korthårig i axellängd, och då färgade jag även håret brunt istället och slängde min förlängning. När jag vart brunhårig några månader och håret hade växt ut långt igen så ville jag lägga i lite blonda slingor och skulle toppa mig, max 2cm sa jag. Frisören klippte av det till axel längd, IGEN. Jag vart tokig! Mina råd;
1. Använd inte hårförlängning oavsett metod.
2. Färga inte håret själv, gå till en frisör. Blond och svart färg sliter mest, brunt sliter absolut också men inte på samma sätt !


Kommentarer
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Well, mitt hår är likadnat nu :/

2010-05-12 @ 14:05:26
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0