Film & Mys !

Igår la mig jag och älskling och hade lite myskväll bara vi två med film och massa chips.

Filmen som vi såg var asbra, väldigt äcklig också. Den hette " The Collector ". en film som jag verkligen kan rekomendera för dom som inte är så känsliga. den var spännande och man satt och spände sig en aning på hur det skulle gå för dom som var med i filmen, det är alltså en skräckis som jag älskar (a)



det var så mysigt, jag blir varm i hela kroppen av att få ligga i min alldeles egna lilla älsklings famn !

Som sagt så är det en film jag kan rekomendera för den var grym !
vill ni att jag fortsätter lägga ut namnet på filmer som jag ser och tycker är bra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0