Fan vad jag har förstört mig själv !

Gud vad jag saknar mitt hår nu när man hitta massa gamla bilder på det, sen jag var långhårig och blond. Tänkte jag kunde visa lite, det gör ont att se vad jag misshandlat mitt hår.. :(



det var så otroligt fint..


minns exakt vad jag gjorde den kvällen.. mitt hår saknar jag !


På gotland, man var gotlands skönhet eftersom till och
med 20 -25åringar ragga på mig när jag gick förbi..


haha.. den får jag väl bjuda på antar jag.


jag älskade mitt hår, hur fan kan man vara så korkad och förstöra det ?


Suuupergirl !  fanfanfan mitt hår..

Tycker ni jag ska ta hand om mitt hår nu och fixa såhär igen ?  ärligt nu.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jag tycker du ska fixa det sådär igen! , det var verkligen Sk*itSnyggt!!!!!!



Tycker du passar med långt hår!

2010-05-11 @ 23:12:51
Postat av: Anonym

oh, gud så fint hår spara till det igen. Men hur förstörde du ditt fina hår? , kan du inte skriva vad du gjorde med det. Om du vill såklart? Men tror det skulle vara bra och veta hur man ska behandla sitt hår, så man inte gör misstag:)

2010-05-12 @ 08:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0