En fråga från frågestund.

Emelie:
va gjorde du när du fick reda på att du var med barn?


Svar:
allvarligt talat så började jag storgråta, ringde min pojkvän och berättade som det var och det var dessutom hans födelsedag som vi fick reda på det. Jag började fundera ordentligt och ville verkligen ha barnet för jag har alltid velat bli ung mamma med mannen i mitt liv och jag tvivlade inte på min och min pojkväns kärlek. Jag älskar honom så otroligt mycket och det fick mig att känna mig starkare. Men jag grät, vart lätt depprimerad eller borta i mig själv och mina tankar som var någon helt annanstans.
Jag och min pojkvän hade varit tillsammans i tio månader bara, men jag kände att han är mitt livs kärlek och honom vill jag leva med och därför tvivlade jag inte en sekund på att behålla det.

Tack för din fråga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0