Älsklings och mitt köp !

Själv så köpte jag faktiskt äntligen ett par militärfärgade shorts, som man fixar byxslutet på så som blir tajta runt benen och pösiga liksom och dom slutar ungefär mellan vaderna och knävecken. (a)



______________________________________________

älsklings köp var lite mer än bara ett par shorts ;)

 
Skit snygg tjocktröja och T-shirt !


 
Två likadana tröjor i två färger, as snygga tyckte jag och älskling passa i färgerna !

 
Två vita tröjor, också jävligt snygga.
(
Han har ingen halsduk på sig, det är så på tröjan )

Jag tyckte att hans kläder var super snygga iallafall, eller hur ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är dom köpta, jag letar nämligen kläder till min pojkvän.

2010-05-14 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0