älskling har tatuerat sig !


ÄLSKLING HAR TATUERAT SIG !
Nu äntligen har älskling tatuerat sig och han väntat länge länge men fan va snyggt det blev !
Gissa om jag är avis på honom?. Jag ska tatuera mig där i höst, jätte nervös.
Men här är lite bilder på hans tatuering !



älskling liggandes i soffan, och micke sitter och ritar i lite linjer innan han börjar.



Tatuerat dit konturerna/linjerna.



Fyllt i med svart färg.



Det röda ni ser, är blod !
Så har han även börjat skugga där.



Här ligger sonny och kvider samtidigt som Micke ( tatueraren ),
skämtar till det en aning.  Fan vad kul vi hade när Sonny hade ont (a)



Här är hans tatuering tre dagar efter dom tatuerat första gången, det ska skuggas mer när den läkt.
Men visst fan vart den snygg, jag är super avis !!

Visst blir man avis ?


Kommentarer
Postat av: lovisa

åh jag vill också tatuera höften, vad ska du tatuera+:)

2010-05-02 @ 10:02:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du tattuera dej? asså vem? måste man inte va 18?

2010-05-05 @ 16:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0