säljes, !!

Jag säljer dom här sakerna för håller på att spara pengar till en speciell grej. Vill man köpa något så lämna er mail som kommentar ( kommer inte synas för jag kommer inte "godkänna" din kommentar så andra kan se mailen).

1. Välj plagg/sak
2. Skriv vilket/vilka nummer du vill ha av alla bilder
3. Skriv din mail så hör jag av mig såfort jag kan :)

1.  30kr
Tre rosa, Två svarta och Ett grönt armband, något gummi liknande

2.  50kr
Fina Rosa Nagellack

3.  50kr
Fyra super fina rosa pärlarmband

4.  80kr
Ett rosa snyggt linne

5.  100kr
En svart lång tröja

6.  50kr
En söt liten klänning

7.  50kr
Ett svart vanligt linne

8.  150kr
En fin svart klänning, en av mina favoriter.

9.  80kr
En Rosa lång tröja

10. 100kr
En svart/vit klänning

11. 150kr
Ett grön/vitt linne. En av mina favoriter

12. 80kr
Rosa T-shirt

13. 60kr
En rosa skjorta

14. 150kr
Också en av mina favoriter, en svart tröja med nät"armar"

15. 50kr
En vit tröja

16. 100kr
En svart pösig tröja

17. 50kr
En vit SWE tröja

18. 150kr
En svart lång klänning

19. 100kr
En annan svart lång klänning

20. 100kr
En mörkgrön tröja, den slutar under skulderblad & brösten

21. 500kr
Min älsklings tröja, en svart adidas

22. 200kr
En annn av mina favorit tröjor

23. 150kr
En cool svart väst


24. 50kr
En kavaj med lite blå, brun beige osv.

25. 80kr
Ljusa leggings med hål i

___________________________________

Alla kläder här, är knappt använda alls. Dom har bara använts vid speciella tillfällen och många av dom är mina favorit plagg och är därför lite dyrare än andra, men jag behöver verkligen pengar till det jag ska göra så.. och plaggen är någonstans mellan XS - M.
Men kom igen, ni kommer inte få dom här erbjudanden ofta utav mig. så passa på nu när ni har chansen !
( Jag klipper även för 150kr )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0