Tack för din kommentar,

Jag fick en gullig och trevlig kommentar av en tjej som heter Mia.

Taack så jätte mycket för din kommentar och det var skönt att få höra någonting posetivt ifrån någon.  jag är lycklig men det verkar andra ha väldigt svårt med att förstå. vissa säger bara:
du kommer aldrig få något uteliv med polarna.
nehe men så synd, för jag sitter hellre hemma med min pojkvän och barn, än att ligga stupfull nere på stan någonstans och knappt veta vad man heter. Jag blir lycklig över att ha min pojkvän och våran son.


det jag inte kan förstå är att folk säger att jag förstör mitt liv, vilket jag inte gör.  det är mognare att kunna ta ansvar över ett annat liv, än att supa sig full varje helg och tro man ska bli accepterad utav alla andra.
Jag har hellre en familj som gör mig lycklig, än massa skit saker som man hinner göra som vuxen.
Och sen så säger vissa att jag låser mitt liv för att jag skaffar barn, min och min pojkväns son är det absolut bästa som hänt oss och vi vill leva tillsammans och vara lyckliga så låt oss göra det då också.
Jag kommer ha tid att träffa kompisar och ha kul med dom men kanske inte lika mycket men det är ju ett liv som jag valt alldeles själv, eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Alltså är du 15 år och gravid?!

2010-03-14 @ 15:23:15
Postat av: Bella

Blont eller brunett? Vilken är den finaste hårfärgen? :) Kram!

2010-03-14 @ 21:57:47
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: jasmin

ja hon är 15 o gravid , fan ere några problem med det !? så irriterande..



Du gumman , tro mig angelica , du kommer få ett underbart barn , o tro mig , barn är det vackraste som finns , och man kan aldrig missta sig med det , strunta i folk och lev livet med ditt barn , det finns inget finare och vackrare än att bo med sin pojkvän och sitt barn!

2010-03-15 @ 00:08:28
Postat av: sara

jag håller med jasmi:)

2010-03-15 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0