Skitsnack,

Desirée är inte en bra förebild. stäng in era barn/ungdomar och säg upp internet. För Desirée är en bloggerska som just era barn kollar på och tror att  "jaha mamma, är det så man ska vara när man är 15". Super nästan varje dag, byter kille regelbundet, push -up, tar kort på sina bröst och frågar om hennes läppar är söta fast dom inte ens finns på bilden som hon sen lägger ut på bloggen och skriver " söt va?", nej dessie, inte speciellt gulligt för bröst har alla sett förut. är det normalt att en 15åring håller på så ?  nej tyvär, ledsen för din skull gumman. eller nej det är jag nog inte, tror jag ångra mig :)
Hon snackar om att hon dissat Gina Tricot:s kläder, vart är det hon köper alla sina kläder som ligger ute på bloggen ?  Jo, Gina.. Du vill att folk ska tro att du är rik och har massor med pengar. Du har säkert massor med pengar det är inte det, men Gina tricot har snygga/sexiga kläder för ett bra pris, billigt. skäms du för att handla billiga saker ?  det gör inte jag, sålänge kläderna är snygga och värda pengarna är det ingenting att skämmas för. Jag tycker synd om dina föräldrar som får leva med dig, dom har det nog inte så lätt.
En bortskämd liten fjortis som försöker vara som dom andra bloggarna.
Nu när både Paow & Kissie färgat håret brunt, funderar du också på det.
Om dom kom med grönt hår och skrik rosa strumpbyxor, skulle du också komma med det förslaget då ?
Du är ju riktigt "bäng".


Kommentarer
Postat av: Hulken

Din skitiga ackliga hora, hoppas du far missfall ditt djavla svin

2010-03-07 @ 06:56:05
Postat av: jasmin

ursh jag håller med dig upp till 100%

2010-03-07 @ 12:39:02
Postat av: Sofie Jörgensen

Den där Hulken är bara dum i huvudet. Men en sak jag inte gillar är att folk säger att man är fjortis bara för att man har Push-up jag använder själv push-up för att få det stöd jag tycker mina bröst behöver men en fjortis är det sista jag är. (du minns väl mig förresten gick i 9:a medans du gick i C)

2010-10-20 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0