shopping shopping shopping, hemma nu.

Nu har jag vart och shoppat och sötaste älskling hjälpte mig, :)


älskling spelar xbox, han vann över mig med 2sekunder på det där bilspelet tyvärr, men han kommer få tillbaka det senare. Love you  ;)




Mina nya svarta skor, älskar dom. Dom är såå sköna !



Mina tre nya linnen. Grå, svart & Rosa såklart ! :)



Mina nya jeansleggings, så att kalaskulan får plats :)



Min nya svarta cardigan, den är så jävla mysig !



Örhängen & Solglasögon, det är väl dags nu. eller ? ;)



Min nya foundation, min förra tog ju slut.



Det var väl kanske lite värre med den här mumspåsen.. Jag och älskling sa att vi skulle kolla på film och äta lite godis när vi kom hem och bara mysa vi två. och det skulle bli så mysigt tyckte jag, det lät som en super idé !
Jag satt och bara längta och njöt på vägen hem för jag visste att snart ligger vi i sängen och tjockar oss båda två, med godis och film. men, det finns ju ett men med det hela. han glömde bort att vi skulle mysa så han sitter nu och spelar Play Station och jag satte mig därför här och skrev till er. men nu tänker jag fan sova, vi ses imorgon !


Pussar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på vår blogg :)

2010-04-01 @ 07:37:37
URL: http://thosetwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0