myskväll med älsklingen ! <3


Godis & Chips, Coca Colan fick tyvär inte vara med ;)


Jag & älskling


igår hade jag och älskling myskväll för oss själva här i lägenheten. mamma, pappa & syster var hos två kompisar och umgicks. så först vart vi utlåsta för jag var dum nog att glömma nyckeln så dom låste när jag och älskling var och köpte godis, så drog dom till en pizzeria med taxi så jag ringde först och skällde på dom och frågade vad fan vi skulle äta.. men dom beställde mat åt oss och vi hade tur som hade älsklingens mamma i närheten så hon orkade åka och hämta maten och nycklarna och komma hit med dom.


vi käka mat och  kollade på simpsons, solsidan & fuskbyggarna. proppade i oss lite godis, chips & Coca Cola såklart. den kan man ju inte glömma eller hur ?  sen så kröp jag ner i hans knä och kura ihop mig i mitt täcke och så bara mös vi och var lyckliga. jag hade riktigt mysigt !  :)


Hur såg er kväll ut igår ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0