Min ballongstora mage, snart lika go som nalle puh (:







Nu är jag i vecka 27, då kan ni ju snabbt räkna ut att det bara är 13 veckor kvar, tiden går så jävla fort eller hur ?
jag har inte vågat väga mig på ett tag nu men ska till barnmorskan den 9/3 kl 15:00 så då får ni reda på barnets längd, min vikt, hur många hjärtslag barnet har varje minut och sånt :)

Nu börjar jag bli väldigt stor känner jag, jag får inte sova på nätterna. Vår lilla son bråkar och leker för fullt så vi har till och med kunnat se hans fot när han sparkat och det var coolt men lite läskigt hehe, och jag har fortfarande inte fått några bristningar vilket är såå himla skönt för det vill jag verkligen inte. Jag är inte så himla stor i vanliga fall, kort och smal så det finns ju stor risk för mig att få bristningar men man får hoppas på att jag slipper.
Nu har min nervositet börjat komma och jag vill bara få det här överstökat, fast det är väldigt väldigt mysigt att vara med barn. man blir rund och go :)   
jag är sjuk just nu och hemma från skolan men det går nog snart över så jag kan gå till skolan och få mer grejer till proven och så :)

men ni får lite mer grejer sen för jag håller på att plugga samhällsekonomi.


Kommentarer
Postat av: louise kullander wennerberg

Gud va stor du har blivit, inget illa menat. Tycker din mage är jättegullig, barnet är nog ännu sötare. Vet ni vad det är för något? :) Ta hand om dig gumman!

2010-03-02 @ 19:39:10
URL: http://louisewennerberg.blogg.se/
Postat av: olivia

shiit va fort den växer ;o snart kommer den lille :)

2010-03-02 @ 19:42:52
URL: http://oliviabjorndahl.blogg.se/
Postat av: elin sternesjö

du har fattat att du ska trycka ut den lilla filuren sen va? ;) kommer inte vara skönt! grattis igen. love u

2010-03-02 @ 20:43:30
Postat av: Jasmin K

Hej gumman , en sån otroligt söt mage! Lika stor som min just nu , men tyvärr så dog min lilla pojke nu i vecka 28, pga: jag var på fest så var det en tjej som inte tycker om mig så mycket så hon hade tydligen lagt in några tabletter i min dryck o min kille såg det men trodde det var hennes dryck , det skadade visst min lilla pojke och han dog tydligen , ush e så jävla förbannad , fick reda på det igår, då det blir ''abort'' här i syrien.. Men du gumman jag hoppas verkligen på att du får en lika söt och underbar pojke som du är angelica, du kanske inte vet om det men ja tycker du är en jävligt söt o grym tjej som håller det du tycker , du är stark o ja älskar dig verkligen gumman // Jasmin , gick i valsätra i 9:an förra året , puss

2010-03-04 @ 11:59:35
Postat av: Missie- eemilsson.blogg.se

Visste du att man kan steka moderkakan och sen äta den?

Det är tydligen jätte nyttigt:)

2010-03-05 @ 14:54:17
URL: http://eemilsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vad mysigt! Åh, jag vill också skaffa barn nu! Haha.



En fråga bara, hur bemöts du av människor när du är ute? Jag menar, du är rätt ung och man ser lätt skillnad på "tjockismagar" och "bebismagar". Får du ofta kommentarer angående din graviditet och din unga ålder?



Jag tycker att du verkar vara en riktigt go tjej, och jag tycker du är jättestark som klarar av det här. Du har hela mitt stöd! Den här bloggen tänker jag fortsätta läsa!

2010-03-05 @ 15:28:56
URL: http://highstyleaudrey.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, du är 15 år och ska bli mamma?

2010-03-05 @ 17:21:58
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: RAZIA SHAHI

angelica , du är fan en av de modigaste jag känner! du borde fan vara stolt över dig själv!

sköt om dig gumman , saknar dig och vi måste ses!

2010-04-06 @ 00:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0