Lite skitsnack & svar på fråga .

Fick en fråga precis:
Hej, såg att du hade komenterat på dessies blogg.
bra skrivet!
men är det sant att du bara är 15år och gravid? :)


Svar: Jaa det är sant. Jag är 15år och gravid, ska fylla 16 i år.

Jag tycker att Dessie är så patetisk, jag tar henne som ett exempel på fjortisar. Hon är sjuk, vilken mogen & normal ( som hon påstår sig vara ) 15åring festar hela dagarna och byter pojkvän hit och dit osv.  Sen kommer folk och snackar om att jag är för ung för att bli mamma, då vill jag att ni jämför mig och dessie. vem klarar av ett barn, vem är mogen och normal, hon eller jag ?  Ni klagar på mig för att jag valt att behålla ett barn som liksom växer i mig som är mitt kött och blod. medans andra 15åringar super omkring på stan och allt.
Om ni fick välja hur ert barn skulle vara; 15år och tagit klivet in i vuxen livet och ska ha barn, eller 15 år, super omkring på stan och tror hon är såå himla cool osv.  det säger ju bara sig självt.


Kommentarer
Postat av: -

jag tycker att både du och dessie inte är några bra förebilder. jag är 15 år, och jag varken super, festar, röker, eller är GRAVID. jag umgås med mina kompisar, har killkompisar, umgås med min familj, har ett ganska så normalt 15 års liv. men så kommer du och klagar på dessie, att hon inte är någon bra förebild och att det är synd om hennes föräldrar för att hon gör som hon gör. men tänk då på vad du håller på med. du är absolut ingen bra förebild, du är gravid och är 15 år? herregud, det är lika dåligt som det dessie gör. och du påstår att du är mogen nog, nej.. ingen 15 åring är mogen nog att ha barn, ae fyfan. klaga inte på andra, för du är inte mycket bättre du själv.

jag menar inget illa med den här komentaren, ville bara få det här sagt. pusshej

2010-03-07 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0