Lite kommentarer och skitsnack

Från någon stackare där ute i världen som inte vet vad han snackar om:

Din skitiga ackliga hora, hoppas du far missfall ditt djavla svin
Ditt lila pissluder, hur mycket tar du far att suga neger kuk. Hoppas du far en missbildad ung ditt djavla as.
du ar en vidrig liten hora, sakert en blatte som gjort dig pa smallen. Fy fan vad smutsig du ar.


Svar:
Mitt svar till dig din stackare, du verkar inte kunna stava, du vet inte vad en hora är. Vilken särskola går du på då ?  Pappan till min son är svensk, Jag tycker det låter som om du är jävligt svartsjuk faktiskt.
Du är väl någon stackars liten pojke någonstans som aldrig fått knulla. Och så är det folk som är 15 som ska ha barn redan hoppsan, det ser inte sådär super ljust ut för dig. Tycker synd om dig, men du får ha det så bra pusspuss på dig.



Någon annan som inte verkar inse sanningen. :
jag tycker att både du och dessie inte är några bra förebilder. jag är 15 år, och jag varken super, festar, röker, eller är GRAVID. jag umgås med mina kompisar, har killkompisar, umgås med min familj, har ett ganska så normalt 15 års liv. men så kommer du och klagar på dessie, att hon inte är någon bra förebild och att det är synd om hennes föräldrar för att hon gör som hon gör. men tänk då på vad du håller på med. du är absolut ingen bra förebild, du är gravid och är 15 år? herregud, det är lika dåligt som det dessie gör. och du påstår att du är mogen nog, nej.. ingen 15 åring är mogen nog att ha barn, ae fyfan. klaga inte på andra, för du är inte mycket bättre du själv.
jag menar inget illa med den här komentaren, ville bara få det här sagt. Pusshej

Svar:
Jaaha ja, mitt lilla svar till dig är att om man är 15år och mogen så klarar man av ett barn. Och du känner mig inte din lilla lilla stackare. Men gud vad du är duktig som inte festar och massa skit. Det gör inte jag heller, jag ville ha barn och skaffade mig därför ett. Jag ville ha en egen familj, det är inte fel. Folk som klagar är väl förmodligen små stackare som är så svartsjuka att dom måste komma med allt negativt och kasta på en. Ni verkar inte kunna se det positiva att det kanske gör en lycklig med att få sin egen familj ?  nejdå utan då ska ni stackars ungdomar kommentera och tro att ni gör en ledsen och deprimerad. Vet du vad jag gör när jag läser era äckliga och smutsiga kommentarer ? Jag garvar, jag garvar åt er som tror ni är så duktiga och kan allt om livet. Din kommentar låter ungefär som: ”Kolla på mig jag är 15år och dricker inte, röker inte, knullar inte. Hejhopp, välkommen till dagens ungdomar, det där är bullshit. Men du får också ha en super bra dag, ska tänka på dig. Puss !


Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg du har :) kolla

gärna in min & skriv vad du tkr om

den, pusshej :D <3

2010-03-07 @ 15:55:48
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hahahahah vilka skitungar , fan man märker ju stort att svartsjukan tar över hos dom hahahhaha tro mig jag garvar med dig angelica;)



skit i dom o fortsätt bara vidare , dom har inget liv , vilken svartsjuka dom har:o HAHAHAH



O den dära snorungen som tycker att du är för liten o leker bra förebild: vad fan äre som stör dig med att hon är gravid ? och om hon är liten och är gravid , skadar det dig eller din omgivning ? så jävla störd, du sjunker bara ner när du säger sånt skit.. Skaffa dig ett liv o snacka inte sånt skit för hon e nog mycket bättre förebild än vad du någonsin kmr vara:)

2010-03-08 @ 11:40:46
Postat av: erica junhager

jag tycker att de är ganska omoget av dom som nt ens vet vad dom pratar om.dom känner nt MIN SYSTER!,

jag om någon vet att hon är mogen, mogen för sin ålder.hon tänker nt som en äcklig liten fjortis som nt vet va som är rätt och fel.jag blir riktigt irriterad på dom som tror att dom är så mogna o så. men att sitta o skriva såna kommentarer?de ser nt jag så värst moget.kom på nått bättre,ärligt talat!,

men visst lev kvar i eran lilla fjortis värld o gå runt o kalla folk saker när ni nt vet ett skit.men när ni säger det till MIN EGEN SYSTER.jag accepterar nt att man gör så.o haha jag tror att någon är en aning rasistisk här va?de är jue jääääääääätte moget(med lite ironi).

puss o hej(L)

2010-04-01 @ 16:54:08
URL: http://minijjjunhagerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0