knäppt,


allt är typ bara skit, ingen förstår mig iallafall så varför ens försöka ?


nu låter jag väl som en självmordbenägen stackars människa, men det är jag inte.
jag vill att folk lyssnar på mig bara istället för att stänga av hela hjärnkontoret när jag pratar med dom. 
det känns inte som om folk riktigt vill lyssna på mig utan för det mesta bara skiter i det jag säger och svarar på något dom inte ens vet vad det är. det känns som om jag inte är lika viktig som vissa andra.. jag får mindre uppmärksamhet, behandlar mig annorlunda.  varför då ? 

att jag inte heller mår så bra är det ingen som ser, menmen.  jag klarar mig bra själv.
  

jag försöker sluta röka för vårans son skull. men folk runt omkring verkar inte förstå hur det är att sluta röka ?  utan ska istället göra en irriterad eller förbannad och sen fråga om man har PMS eller nåt. hallå vad är det som är så svårt att förstå att om folk inte börjar visa mig respekt så visar jag inte respekt för dom heller.
sen när jag inte visar respekt eller hjälper till, så får jag skit för det och det är fel på mig.  världen är bra rolig..

det gör ont att behöva ha det såhär men man börjar lära sig leva med det.


Kommentarer
Postat av: Mia

Försök och skit i alla negativa kommentarer, du har gjort ett val och är lycklig över det vad jag förstår :) De enda som vet vad som är rätt är du och din pojkvän, ingen annan.



JAG önskar er lycka till och hoppas att allt går bra!



KRAM

Mia

2010-03-13 @ 21:36:31
Postat av: jasmin

gumman , du ska verkligen inte tänka så , och du ska inte må dåligt över sånt som inte folk förstår,

du ska verkligen skita i allt folk säger, dom e bara avundsjuka och dom förstår inte vad att vara gravid betyder , du ska höja upp huvudet pga att du har ett barn i magen! Jag ser verkligen upp till dig pga att du gjorde ditt val, tro mig jag fick också en massa kommentarer , och så fick dom död på min son oxxå! , du ska vara STOLT över dig själv och skita i folk som snackar en massa bullshit



Hoppas på all lycka till dig älskling!

2010-03-15 @ 00:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0