Hello ! :)

Hejj alla gullungar, xp

idag har vart en riktigt tröttis dag och jag har vart så jävla tjurig vilket jag inte kunde rå för. förlåt alla som jag var bitchig mot. det var inte meningen, allvarligt.
idag har det inte hänt så mycket faktiskt, två nationella prov muntligt, i matte och engelska. det gick bra men jag själv är väldigt missnöjd. älskling kom till skolan och mötte mig eftersom vi skulle till MVC idag och prata osv.

idag är jag i V.30 + 0.D.  såå nu är det fan inte lång tid kvar :O


jag har precis kommit hem från älskling Thai Boxning, somnade på bussen som vanligt och typ halv låg över sätet så älskling drog mig till honom så jag borra in näsan vid hans nacke och somnade om igen. nu sitter jag och dricker ett glas vatten vilket kanske inte är sådär jätte intressant men har inge annat kul att berätta x) 
aja, kanske kommer in något "kulit" sen haha. ;)


Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0