Hejj sötnosar !

Hejj sötnosar, jag fick en fråga  jag kunde lägga ut bilder på min mage och tala om för er lite om hur det går och vilken månad och så. är det okej att jag gör det imorgon ?
då kommer jag nämligen att ta nya bilder :)

imorgon ska jag nämligen åka till stockholm, jag ska få göra en 4D.  det är att man gör ett ultraljud i gulfärgat, där man får se ögon, näsa, mun och allt mycket bättre. och dessutom får man se bebisen röra sig Live. hur coolt är inte det liksom ? :)
Sen så får man med sig bilder och video på den lilla plutten hem. Jag kommer då lägga ut bilder på den söta lilla pojken vi ska ha :)    aja nu ska jag kolla på Tv och mysa med pojkvännen :) 
mysigt va ?


Jag längtar så mycket efter att få hålla vår sons hand,
låta honom krama mitt finger,
efter att få ha honom i min famn,
att få kyssa hans panna,
vagga honom till sömns nätterna långa,
sjunga för honom som min mor sjöng för mig,
få honom att somna till min ljuva röst,
få stå där i famnen på min älskling och se ner på den lilla som sover så sött.




Varför barn är så otroligt små & söta vet jag faktiskt inte.
men en massa bilder på vår son sen, det blir det ! :)


Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Hur e läget? :D

2010-03-11 @ 19:51:53
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0