haha, mogna ni är

Jag tycker synd om vissa av dagens ungdomar, jag är en ungdom själv. Men en aning mognare faktiskt. Ni växer också upp så småning om, kan man ju hoppas eller så förblir ni små värdelösa korkade snorungar. Ni som är så himla kaxiga, varför inte ringa mig eller hälsa på mig och säga samma sak TILL MIG i verkligheten istället för att sitta bakom en jävla data skärm och vara så jävla kaxig. Jag var också där ett tag, men det är så otroligt omoget så det finns inte. Jag satt alltid på en fritidsgård med massa polare och lekte cool. Man trodde man var något som man absolut inte var. Men var i själva verket en liten liten tönt som försökte leka lite cool inför kompisarna. Och man tror man är skit tuff tills man en dag gått på fel folk och står där intryckt mot väggen och inte törs säga ett pip. Tänk efter ordentligt innan ni kommer och snackar.

Inte för att skrämmas men jag har IP numren som kan visa vart kommentaren kom ifrån ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Man vet aldrig vilka man jävlas med. Därför ska man se upp. Jag håller med, det är riktigt omoget! Låt dom hållas. Lycka till med allt! :)

2010-03-07 @ 16:58:22
Postat av: emelieju

ta ingen skit :)

2010-03-11 @ 20:22:52
URL: http://emelieju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0