haha, Kissie Kissie


Nejmen gud så kul att man fått en kommentar från Kissie vilket faktiskt är sant. hon skrev inte en så trevlig kommentar därför visas den ej men en sak är ju säker, hon tar ju åt sig utav mina dåliga åsikter angående hennes operationer om hennes bröst, näsa, kinder osv. vad blir det sen då ? lilltån ?.


Hon är väldigt omogen och patetiska och såg mycket bättre ut för tre år sen, då var hon söt det kan jag ju själv erkänna men nej du. vem tycker hon ser bra ut ?

Hennes kommentar skrev hon bara för att hon trodde det skulle knäcka mig, men hon menade det inte det vet jag eftersom hon bara tar åt sig av det jag säger om henne. jag är bara en ärlig person som säger sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0