Frågestunden :)


Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall'

Hur kommer det sig att du blev gravid så tidigt? :O

2010-03-05 @ 17:40:15
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: C

Hej!



Den vanliga frågan vid ung gradivitet, är du och pappan till barnet tillsammans?



Bor du hemma?



Om inte, har du/ni några planer på att flytta till eget?



Var gradiviteten planerad eller oplanerad?



Om planerad, varför?



Om oplanerad, varför inte abort vid din unga ålder?



Hur ser stöd ut från familj, mamma, pappa syskon...?



Går du i skolan?



Om ja, vilken klass och linje? =)



Om inte, varför?



Känner du dig redo för att bli mamma och allt vad det innebär?



Vad har du för planer inför framtiden för dig och ditt barn?



När är barnet beräknat att komma?



Tror du att du är redo för att ta ansvar för ett annat liv vid 15 år?



Vad gör du på fritiden?



Vad tror du att du kommer sakna när du har fått barn? Friheten att kunna göra vad man vill när man vill. Vad?



Lycka till



2010-03-05 @ 18:50:17
Postat av: johanna H

hej, det här e min första gång, som jag läser din blogg. men jag tycker att den är jätte bra, jag skulle vilja prata med dig privat.. för du är gravid och jag är det, men vågar inte prata så mycket om det, så skulle du kunna smsa mig?.. snälla jag behöver någon att prata med. med hela mitt hjärta.. :'( grattis till din son, vad ska han heta? puss!/ Johanna H

2010-03-06 @ 00:06:32
Postat av: Anonym

vad har du tänkt för framtiden? ska du fortsätta plugga eller ska du jobba eller något annat, och hur länge ska du vara mammaledig? :) lycka till med allt, vad du än gör!

2010-03-06 @ 01:03:20
Postat av: AMANDAWAHLGREN

läste på dessies blogg att du ska ha barn - grattis :)

2010-03-06 @ 10:44:43
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Hej gumman :)

Hur känenr du dig? När är lillen planerad att komma?

Hoppas du mår bra, skulle gärna vilja prata med dig och kanske ses en stund för att prata genom allt som hänt under åren.

Du är en så jävla stark person angelica, sjukt duktigt av dig att klara av det här !

Puss på dig :) <3

2010-03-07 @ 18:00:01
URL: http://www.mirjamgoedkoop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0