...

Jag fick precis en kommentar på mitt inlägg som handlar om anorektiker och jag frågade: Vad tänker du ?
Då fick jag ett svar som jag hade hoppats på att jag skulle slippa..



Jag tycker det är synd, att folk gör såhär. Jag har suttit i samma sits själv, och jag ångrar det idag. Jag kan slå vad om att du inte är det minsta överviktig eller så. Du ser en annan person i spegeln är dig själv, det gjorde jag.
Jag såg mig som enooorm men egentligen var jag inte så himla stor. Jag var ganska liten, jag hade inga former alls, jag var platt åt alla håll.. Och idag ångrar jag att jag plågade min kropp så mycket som jag gjorde. Man mår bra i början och tycker det är värt att svälta sig själv. Men i längden så vart det jobbigt, jag orkade ingenting. jag vart mindre och mindre och siffrorna på vågen sjönk. Jag trodde fler skulle vilja ha mig om jag vart pinnsmal. men vet du ?  det vart färre och färre, mina tjejkompisar tyckte det var coolt att jag kunde rasa i vikt men det tyckte inte jag till slut. Idag är jag en normalbyggd tjej men former. för jag insåg att jag inte mådde bra över det jag gjorde. Så tänk efter en eller flera gånger på om det verkligen är värt det.


Kommentarer
Postat av: i d a < 3

ställ 1 eller 2 frågor på min blogg :) <3

2010-03-06 @ 16:15:58
URL: http://moode.webblogg.se/
Postat av: Joy

Förlåt men bara för att du ska föda ett barn säger inte det att du är mognare än vad "Dessie" är. Självklart kan det vara så att du är mognare än vad hon är men eftersom du inte känner henne kan inte du bedöma det.



Så bara för att du ska föda ett barn betyder inte det att du är vuxnare än vad hon är.

2010-03-06 @ 16:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0