Biitches !

Hello biitches !
idag har jag sagt hejdå till min älskade Minna, hon åker till London imorgon och jag är såå avis på henne !
varför kan inte jag få åka bort, menmen.. kommer sakna henne iallafall.  skolan har vart kaos idag, jag har typ dampat för absolut ingenting. så typiskt mig men vad kan jag göra åt det, jag får bara utbrott när folk provocerar mig så ni får ju såklart skylla er själva :)
själv sitter jag här såklart, Sonny har somnat i soffan medans jag har bråkat med min design men vart ganska nöjd med min alldeles egna nya design. eller vad tycker ni ?

aja, nu ska jag väcka sötnosen i soffan så han får någonting i sin tomma mage som han tränat fotboll så hårt. sen ska vi kosa oss ner i soffan och glo på någon film på tv kl nio. kommer inte ihåg vad den hette, det var älskling som ville se den och vad gör man inte för kärleken ?   men den är säkert bra så nu ska jag gå och göra i ordning lite mat.


vad gör alla mina söta blogglösare idag ?



Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! Fin blogg. Hur är det med dig? :)

2010-03-11 @ 21:35:36
URL: http://sabinastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0