Vår lilla ängel !

Förlåt för dålig uppdatering men som ni alla vet så har jag en liten sötnöt att ta hand om nu, han tar den mesta av mig tid även när han sover för han är så otroligt vacker !


Det här är min lilla dyrbara skatt, en tjej var här igår från BVC och pratade lite. dock kissade han på hennes våg medans vi vägde honom. Vid födseln vägde han 2950g, sen gick han ner till 2810, och igår vägde han 2870 så det går framåt. Jag fick inte sova igår natt så var väldigt sliten och ville verkligen blogga men huvudet var tomt och orklös..

Men det här är vår lilla ängel, det bästa som finns i mitt och Sonnys liv !

Seth, vi älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kopian sonny så lik sonny,men han liknar ju dig med angelica såklart. Han har ju lite från både dig & sonny,men han liknar mest sonny. Men det spelar ju ingen roll vem man liknar, både du & sonny är ju fina, men seth är finaste i världen verkligen söt bebis:)

2010-06-11 @ 11:19:17
Postat av: Anonym

Märk bilderna med ditt namn, annars kommer nån idiot att sno bilderna och säga att det är hennes son!!! Tänk på det

2010-06-11 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0