står inte ut mer

Som ni alla tyvärr kanske förstår så får ni visa lite hänsyn till är jag verkligen inte mår så bra just nu..

ingen röst, hostar hela tiden, snorig, känns som huvudet ska explodera, värkar så gudarna vet vad. men vi var in på förlossningen natten mellan måndag - tisdag sen fick vi åka hem, och även natten mellan tisdagen - onsdagen, men vi fick åka hem. sen dessutom är ju min slempropp borta, och imorse trodde vi att vattnet gick för det bara forsade som en flod både i sängen och på golvet men vet du vad läkaren säger när hon undersöker mig ?  det var nog bara en flytning.. då blev jag arg för att en flytning är inte såådär mycket ? Plus att jag fick samma läkare som förra gången som inte är försiktig med det hon gör, jag började nästan gråta när hon undersökte mig fast jag bad henne ta det lugnt.


Jag har det skit jobbigt just nu, hur mår och har ni det ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare,men allt kommer att bli bra när seth kommer. Det kasnke är jobbigt,nu men tänk dt kanske är sissta dagen dú är md barn njut av dt asså menar md seth. Sen kommer du att få hålla en vacker kille i din famn då blir allt bra!

lycka till & krya på dig angelica:)

2010-06-03 @ 00:23:58
Postat av: Mormor

Hej älskade unge, du ska veta att jag tänker på dej heela tiden o håller tummarna för att det ska va över snart så du får se din lilla bebi-Seth nån gång... jag förstår ju hur du längtar nu o förkyld dessutom! Lilla mormors-gryning pusspuss §:)

2010-06-03 @ 00:57:37
Postat av: mamma

Vet du att jag verkligen lider med dig. Allt hade varit så mycket enklare om din förkylning inte hade poppat upp. Hostan är olidlig, men jag hoppas de vänder nu. Kramizz på dig hjärtat mitt. / Mamma

2010-06-03 @ 09:12:15
Postat av: Ellen

Asså,vilken hemsk läkare! Starkt av dig att stå ut!

2010-06-03 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0