Seth min lilla älskling!

Godmorgon allihopa !

inatt har han sovit som ett litet barn, men vänta nu.. han är ju ett litet barn !
Han sov från halv ett till tre, upp och byta blöja och mata honom sen fick han ligga hos mig en stund, sen sov han mellan fyra och halv åtta, upp och byta blöja och mata honom så fick han ligga hos mig tills hans somnat. Sen väckte han mig runt halv tio och ville ha mat igen så jag bytte blöja och mata honom sen låg vi och prata lite i min säng tills han slumra till lite då la jag honom i vagnen så vaknade han upp och var pigg som en liten nötkärna ;)



Just nu ligger han hos mormor & morfar och myser för jag skulle försöka äta lite och då tänkte jag att jag hinner nog lägga in ett litet inlägg på vår underbara lille pärla. Han är så mysig, jag trodde det skulle vara skrikiga nätter, aldrig få vila för det är många som har det så med deras nyfödda barn men inte med vår ängel. här går det att sova nästan när man vill, han äter, sover & skiter och så myser vi självklart. brukar lägga honom på mitt bröst hud mot hud och så sover vi tillsammans. det är verkligen super mysigt !

idag ska vi till min farmor i storvreta, hon fyllde 60 i tisdags så idag har hon öppet hus så vi åker dit och firar henne. så Seth ska få träffa min nyfödde kusin också som föddes en månad innan honom. snart kommer en liten kusin till, min moster ska ha barn tillsammans med Micke. hennes länk finns i högra fältet ! ;)

Seth hjärtat, vi älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0