Nu är du snart här, jag längtar !

Jaa, vad ska man säga ? "Förlåt för att jag uppdaterade väldigt lite igår". Men grejen var att inatt åkte jag in på förlossningenför mina värkar är värre och jag har känt ett starkt tryck nedåt i magen mot livmoderhalsen, så dom kollade styrkan på mina värkar och jag kom upp i 79 igår. Bebisens hjärta slog lite fort också, sen så undersökte dom mig och gissa vad ?  jag har öppnat mig ;)

Så läkarna sa det att nu kan det dröja allt från nu till några dagar innan den lilla krabaten är här !  Gissa om jag längtat.  Jag och mamma ska ut och röra på oss lite senare ner på stan och leta lite kläder till mig, man behöver ju lite kläder efter graviditeten också eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man inte få se lite mer bilder?? :)

2010-06-01 @ 10:33:18
Postat av: Jasmin

nej men guud va roligt!! snart e han hos diiiig!! hoppas att du har det bra! puss

2010-06-01 @ 15:46:57
Postat av: Lina

åh, spännande! lycka till när det väl är dags :)

2010-06-01 @ 23:05:05
Postat av: Néa

Åhh, det är till och med så att jag blir glad, lyckos dig!

2010-06-02 @ 16:22:55
URL: http://lenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0