Min sovande ängel !

Jaa, jag klev upp vid 03:35, kasta mig över min host medicin för jag inte får någon luft när jag vaknar och bara hostar. sen gick jag på toa och sen plocka jag upp min lilla skatt och började mysa med honom, ammade också. han är så otroligt fin ! jag låg ner och ammade med honom i min famn tills han somnade om.



Jag la honom i sängen igen vid sju, för då hade papsen åkt och vi måste ju såklart säga hejdå och pussas lite alla tre. Så nu ligger han i min säng och sover den lilla sötnosen. är han inte fin, och helt perfekt ?

man kan inte vara mer stolt än vad jag är !
Seth hjärtat, jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Lina

Han är så otroligt söt! Verkligen en av de finaste skatter :)

2010-06-16 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0